divendres, 7 de març del 2014

Manta de patchwork per la Bruna

Si heu llegit la pàgina Sobre el blog, sabeu que tinc dos monstrus bessons. Doncs aquests són els que tenen la "culpa" que em comencés a interessar pel món del DIY (Do It Yourself) o més de la terra, les coses fetes a mà.

L'embaràs no va ser fàcil i abans de les 20 setmanes ja em van recomanar que m'estés una mica quieta. Qui em coneix sap que seria difícil (després ho vaig haver d'estar per nassos) i em vaig buscar un hobby que va acabar sent el patchwork. Vaig començar un curs de 12 setmanes que sabia que no podria acabar i mentre feia la manta del temari, em vaig buscar més feina perquè estar en repòs al sofà era avorrit: una manta (bé, tècnicament dues) per les dues ratetes que havien de nèixer.

Aquest va ser el resultat:



Amb molt orgull puc dir que està cosida tota a mà (excepte l'embuatat que m'ho van fer a la botiga del curs)









Fins i tot, va estar uns dies exposada a l'aparador de la botiga Dèria a Girona (davant del Zara de Joan Maragall). Allà és on he après el patchwork... (gràcies Anna, Alexa, Dolors i Rosa!)


  

L'Oriol també en té una d'igual però en verds. Com és habitual en mi, no està acabada... mode vergonya on. En la meva defensa diré que només falta fer el punt amagat del ribet del voltant però fa una mica de mandra cosir quasi 5 metres de punt amagat.

Espero que us agradi!

Ens veiem o ens llegim!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada