dijous, 27 de febrer del 2014

Bossa Ecuador

Bones!!!!

Pel Sant de la meva germana Míriam l'any passat li vaig fer una bossa de patchwork de la casa Jan et Jul.
Es diu Ecuador i abans la venien en un kit que ara ja no tenen disponible a la web, només el patró.



Com veieu, és dos en un en funció d'on posis la corretja. A mi m'agrada més amb la solapa plegada, però de l'altra manera t'hi caben més coses (tot i que després vas de tort de tant carregat que portes el bolso...).



Jo tinc molta mania amb que els bolsos que em compro (que no han estat pocs però ara hi ha sequera compril). Han de portar cremallera per poder-los tancar.
No em semblen gens pràctics els que porten un imant o directament no es corden amb res.


Doncs aquest model era així, una bossa i prou. Tot i no ser per mi, trobo que calia tunejar-lo perquè acabés sent rodó.
I li vaig posar una cremallera que va fer força el fet.

 



El tunejat no va acabar aquí: vaig fer dos butxaques interiors que tampoc hi anaven al patró original.
Una amb cremallera que mai en sobren i una altra partida en dos per posar el mòbil o altres coses.

 




Aquí teniu un detall de la corretja per penjar-la. Està feta amb el zig zag de la màquina de cosir amb una separació del punt ben petita perquè quedi com un brodat.




Espero que us hagi agradat!

Ens veiem o ens llegim!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada