dijous, 23 de maig del 2013

Nova passió: ganxet XXL

Hola!!!
No tinc prou feina que me'n busco més. M'he començat a aficionar al ganxet XXL que es fa amb tires de samarretes de cotó. Fa una quatre anys em vaig tornar a trobar amb el ganxet perquè volia fer amigurumis, però ho vaig deixar perquè no hi havia manera que em sortís una cadeneta decent i el fil se m'escapava contínuament...


 De fet, el primer que he fet amb aquest ganxet ha estat un flor per al pati que Qstura va muntar durant l'exposició de flors de Girona d'aquest any als Jardins de la Mercè.

La flor estava fatal, no sabia si estava agafant bé el punt o no i va quedar una mica xurro, però no es notava.

 Potser només m'ho va semblar, però em penso que la meva flor estava posada al balcó de dalt de tot de la façana...


Fa dues setmanes vaig anar a un taller de ganxet XXL mentre visitava la fira InterQuilt de Girona i ho vaig trobar tan divertit que m'hi he tornat a enganxar. Ja fa temps que volia fer algun curs pero no trobava el moment i de fet, tampoc cal perquè la xarxa està ple de tutorials que pots seguir.

En una hora de curs vaig fer aquest cistell (tot i que ha passat a millor vida, l'he desfet perquè no m'agradava com havia quedat i l'he de tornar a teixir).

Aquell dia se me'n va anar l'olla i em vaig comprar deu bobines de ganxet (però va valer la pena perquè em van costar quasi la meitat que a la botiga).



I aquest és el meu projecte actual. Una estora per l'habitació de la Bruna i l'Oriol. No està acabada però de seguida que ho estigui us la penjo...

Espero que us agradi!!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada